Wirtualne biuro i sekretariat – nasz cennik

Zapraszamy do zapoznania sie z cennikiem usług Wrocław Virtual Office. Zależnie od Waszych potrzeb mogą Państwo zdecydować się na jeden z czterech przygotowanych przez nas pakietów: mini, standard, max oraz premium. Wśród oferowanych przez nas usług są m.in. udostępnienie adresu biura do korespondencji, skanowanie korespondencji firmowej, wynajem salki konferencyjnej oraz odbiór i wysyłka korespondencji. Przy płatności z góry za nasze usługi oferujemy atrakcyjne rabaty – nawet do 25%!

Mini
okrąg
Standard
okrąg2okrąg3
Maks
okrąg4okrąg4okrąg5
Premium
okrąg6okrąg7okrąg8okrąg9
Rodzaj usługi
Udostępnienie adresu do rejestracji check check check
Udostępnienie adresu do korespondencji check check check check
Odbiór korespondencji i wysyłka 2 razy w miesiącu check check check
Skanowanie korespondencji do *.pdf (100 stron / m-c) check check check
Informowanie o korespondencji przychodzącej e-mailem check check check check
Informowanie o przychodzących klientach drogą mailową check check
Indywidualny numer telefonu stacjonarnego z możliwością przekierowania (opłata za połączenia zgodnie z cennikiem operatora) check check
Indywidualny numer fax na e-mail check
Prowadzenie rozmów telefonicznych wraz z notatką z rozmowy check
Umieszczenie tabliczki firmowej na froncie budynku check
Salka konferencyjna przez 4 godziny w miesiącu check check
Miejsce do pracy w pokoju biurowym, z dostępem do internetu, przez 40 godzin w miesiącu check check
Cena za abonament / m-c 59 PLN 229 PLN 349 PLN 439 PLN

Rabaty przy płatności z góry

Jeśli zdecydują się Państwo na uiszczenie płatności z góry, możecie liczyć na atrakcyjne rabaty we Wrocław Virtual Office. 5%, 15%, a może 25% rabatu? Wybór należy do Państwa! Profesjonalnie i niedrogo zajmiemy się prowadzeniem Waszego biura i sekretariatu – z nami warto współpracować!

Wynajem biura w WVO – usługi dodatkowe

Zapraszamy również do korzystania z pozostałych usług Wrocław Virtual Office. Jeśli interesuje Państwa wynajęcie biurka lub salki konferencyjnej albo druk i skanowanie firmowej korespondencji, zapraszamy do kontaktu. Mamy nadzieję, że kompleksowa oferta naszej firmy będzie w pełni odpowiadała na Państwa potrzeby.

Wynajęcie biurka – 4 PLN/h

Wynajęcie salki konferencyjnej – 40 PLN/h

Wysyłanie korespondencji dodatkowej (bez opłaty pocztowej) – 2 PLN/szt.

Drukowanie / kserowanie czarno-białe – 0,3 PLN/szt.

Drukowanie / kserowanie kolor – 0,9 PLN/szt.

Pakiet 50 stron skanów i wysyłanie mailem (0,30 PLN / stronę) – 15 PLN

Pakiet 100 stron skanów i wysyłanie mailem (0,25 PLN / stronę) – 25 PLN

Pakiet 200 stron skanów i wysyłanie mailem (0,15 PLN / stronę) – 30 PLN

Usługa faks na mail – 0,5 PLN/szt.

Kawa – 5 PLN/szt.

Herbata – 3 PLN/szt.

Wynajem projektora multimedialnego – 50 PLN/szt.

Cennik usług księgowych

Obsługa STANDARD księgowa działalności gospodarczej (do 30 dokumentów krajowych) – 180 zł / miesiąc

Obsługa PLUS księgowa działalności gospodarczej (do 50 dokumentów krajowych) – 350 zł / miesiąc

Obsługa STANDARD księgowa jednej spółki handlowej (do 30 dokumentów krajowych)- 450 zł / miesiąc

Obsługa PLUS księgowa jednej spółki handlowej (do 50 dokumentów krajowych)- 590 zł / miesiąc

Obsługa MAKS księgowa jednej spółki handlowek (do 100 dokumentów krajowych) – 950 zł / miesiąc

Obsługa STANDARD księgowa kolejnych spółek handlowych (do 30 dokumentów krajowych) – 350 zł / miesiąc

Obsługa PLUS księgowa kolejnych spółek handlowych (do 50 dokumentów krajowych) – 450 zł / miesiąc

Obsługa MAKS księgowa kolejnych spółek handlowych (do 100 dokumentów krajowych) – 850 zł / miesiąc

Obsługa księgowa spółki handlowej profil eksport-import – ustalana indywidualnie

Kadry / płace – 40 zł / osobę

Lista płac (bez kadr) – 20 zł / osobę

Kolejne dokumenty powyżej pakietu – 8 zł / szt.

Jeśli szukają Państwo profesjonalistów, którzy zajmą się powadzeniem dla Was wirtualnego biura i sekretariatu, zapraszamy do kontaktu z naszą firmą z Wrocławia. Dzięki usługom Wrocław Virtual Office będą Państwo taniej i efektywniej zarządzać swoim przedsiębiorstwem, zachowując jego prestiż w oczach Klientów. Zapraszamy do nas również zainteresowanych wynajmem biur i salek konferencyjnych lub udostępnieniem adresu biura. Naszymi Klientami są firmy z Wrocławia i Dolnego Śląskiego – Państwa również zapraszamy do współpracy!

Dodaj komentarz